De bouwstenen

Iedere onderneming is gebouwd op een stevig fundament.

Om dit fundament te bouwen heb je bouwstenen nodig.
Iedere bouwsteen is belangrijk.
Met ’t Fundament analyseren we iedere bouwsteen en verstevigen we de bouwstenen waar nodig. 

Op deze pagina lees je interessante blogartikels rond de bouwstenen die het fundament van jouw onderneming vormen.

Waarom het btw nr. van mijn klant nazien?

Waarom het btw nr. van mijn klant nazien?

In de bouwsector komt het maar al te vaak voor dat er een verkeerd ondernemingsnummer op de factuur wordt gezet. Een geldig ondernemingsnummer is niet alleen nodig en verplicht om een correcte factuur op te maken maar ook om te factureren met of zonder btw (btw...

Waarom het btw nr. van mijn klant nazien?

Waarom het btw nr. van mijn klant nazien?

In de bouwsector komt het maar al te vaak voor dat er een verkeerd ondernemingsnummer op de factuur wordt gezet. Een geldig ondernemingsnummer is niet alleen nodig en verplicht om een correcte factuur op te maken maar ook om te factureren met of zonder btw (btw...

Organisatiecultuur vs. klantenbeleving

Organisatiecultuur vs. klantenbeleving

Bouwsteen "Interne organisatie" Om de optimale klantervaring te creëren, is het belangrijk dat de structuur en interne organisatie van jouw bedrijf goed ontworpen is. Zo zullen je medewerkers hun taken beter kunnen uitvoeren en over de middelen en capaciteiten...

Waarom een postsysteem?

Waarom een postsysteem?

Bouwsteen "administratie" Niets zo vervelend als tijd verspillen met zoeken. Een factuur, bestelbon of gewoon een post-it die je ‘ergens’ had gelegd omdat je ‘het niet mocht vergeten’. Een logische en efficiënte structuur in je administratie kan heel wat onnodig...

Waarom verlaten medewerkers mijn bedrijf?

Waarom verlaten medewerkers mijn bedrijf?

Het begint pas wanneer een waardevolle medewerker je bedrijf verlaat, dat je je misschien de eerste keer de vraag stelt: “Wat nu?” of “Waar ging alles mis?” Heb je jezelf wel eens durven confronteren met de “waarom” van verschillende oorzaken en gevolgen? Waarom...

Hoe stel ik de belangen van mijn onderneming veilig?

Hoe stel ik de belangen van mijn onderneming veilig?

Bouwsteen "Kleine lettertjes" In de algemene voorwaarden van jouw onderneming, in de volksmond ook wel de ‘kleine lettertjes’ genoemd, baken je de contractuele relatie met je klant af. Je bepaalt de prestaties van je bedrijf en dekt jouw bedrijf in voor potentiële...

Wat scheelt er met mijn verkoop?

Wat scheelt er met mijn verkoop?

Herken je deze 10 fouten in sales? Geen organisatie op vlak van prospectieGeen grondige voorbereiding op het klantenbezoek Te weinig verdiepen in de noden van de klantBepaalde vragen niet stellen of niet durven stellenGeen controlevragen stellenTe lange presentaties...

De telefoon gebruiken om leads te benaderen.

De telefoon gebruiken om leads te benaderen.

Bouwsteen "klanten en verkoop" Net zoals jij rekent op de bereikbaarheid van je leveranciers, rekent jouw klant op jouw bereikbaarheid. Aan interne processen is de klant … vooral allergisch. Die staan zijn comfort vaak in de weg. Gehoord worden en snel reactie...

Mijn omzet groeit, maar mijn rekening niet?

Mijn omzet groeit, maar mijn rekening niet?

Bouwsteen "Geldzaken" Het kan effectief gebeuren dat je op je jaarrekening merkt dat je omzet aanzienlijk stijgt maar dat je daar niets van merkt op je bankrekening. Waarschijnlijk heb je dan op vandaag nog onvoldoende inzicht in je winst. Denk je van wel? Ken jij dan...

"Waarop jij je onderneming bouwt"

Contact

0497 40 50 49

Ondernemingsnummer: BE0694.985.994

Contact

Designed by Eazywebs|'t Fundament

Kantoor: Murissonstraat 54 Rekkem 8930